This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Algeciras

Jeg har netop fundet ud af en billig måde at overnatte på 2,3 og 4 stjernet hoteller rundt om i Europa.
    Køb deres hotelGoldcard til 80,- og få gratis overnanting på mere end 600 hoteller rundt om i Europa.
    Kanon koncept.
    http://www.hotelgoldcard.es

Anonym Torben Larsen

Har været inde og set det. Jeg købte et og fik kortet 2 uger efter. Jeg har allerede booket min første ferie på Tenerife. 4 stjerner og kun 45 euro.

Anonym Jannie

Nu kender jeg ikke lige dette system men så vidt jeg kan se på siden så skal man betale for maden. Altså det er tvunget? Og er det så ikke dyrt?

Anonym Soren

Ja du skal betale for maden. (1/2 pension.) Prisen for maden svinger, ,men er fra 14,- euro pr. nar pr. person i Spanien. Hvis du klikker paa deres spanske priser, saa faar du prisen hvad det koster eks. i Spanien for 1/2 pension. Varelset er gratis.

Priser for de andre lande ser du under deres hotelguide og soger paa det land som du onsker hotel i.

Det er den billigste maade jeg nogensinde har set, hvis man onsker at bo paa hotel.

Anonym Soren Winberg

Nej det er ikke korrekt. Du koeber kortet og kan saa bruge det hele aaret ubegraenset antal gange indenfor 12 mdr. Jeg har selv kortet, saa jeg ved hvad jeg taler om.
    Saa naar du betaler 89 euro for kortet, saa skal du kun betale for maden og ikke vaerelset. Se priser i deres hoteguide. Alle priserne er for 1/2 pension. Dvs. at overnatter du 1000 gange om aaret, saa betaler du fortsat kun for maden. du skal blot vise kortet naar du booker.

Anonym Anonym

kortet kan kun bruges en gang tror jeg, og ikke hele året som jeg havde hørt…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account