This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kwengel

Er der nogle der har været i Hong Kong?? Jeg skal være der en uge inden jeg rejser vider til Australien, men syntes det er svært at booke sig ind på noget overnatning hjemmefra, da jeg ikke har den ringeste ide om hvor hotellerne ligger og jeg gerne ved bo tæt på vandet, er der nogle gode forslag?

Anonym Ninna Skov

Hej! Jeg havde et par overnatninger i Hong Kong forrige sommer. Du skal vælge at overnatte i kowloon som er en lille forstad til selve Hong Kong som jo er en ø. Kowloon er den lille by der ligger helt på sydspidsen af fastlandet. på hovedgaden som vist nok hedder nathan road ligger der mange hostels. Mange af dem er høje skyskrabere hvor de nederste etager er butikker og så er der værelser længere oppe. Bare gå ned ad gaden, der skal nok være nogle ivrige sælgere. Priserne er ret dyre så prøv at forhandle, og husk at se værelset og tjekke om der eksempelvis er varmt vand, hvis det bliver lovet. Du skal forvente et ret ringe kvalitet og eventuelt karkelakker, endda på 12. etage. Du kan sagtens finde et sted at overnatte hvor der ikke er mere end 5 min gang til havnen og vandet. Håber det kunne hjælpe!

Anonym Lene Stenkilde

Hejsa

Var selv i Hong kong for 2 år siden, og jeg blev virkelig forelsket i den by!! 🙂 Jeg boede ude på lantau island, som er en ø, der ligger (alt afhængig af hvilke færge gang og pris man tager ) men min. 20 min ca. med færgen. Og det var rart med den overfart, og dejligt at komme væk fra denne livlige by, og ud til fred og roen. Vi boede på et meget billigt hotel, lige ved havnen/stranden, kan desværre ikke huske hvad det hed. Færgerne går meget ofte, så det var ikke noget problem at komme frem og tilbage!!! Glæd dig!!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account