Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3532680 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Meiner

Hej

Er der nogen der kender et godt sted at overnatte i Luang Prababng. Vi er en familie på 4 der skal rundt i Laos i marts.

Erlan

kimp

Jeg var der i efteråret.
        Jeg ankom via slowboat fra nord, hvilket kan anbefales.
        Der hvor bådene ligger til står der en masse lokale med forslag til overnatninger. Det er bare at vælge én, så sørger de for transporten.
        Der ligger også en del små guesthouses i gåafstand fra stedet hvor bådene ligger til. Gå lige over gaden og videre op ad en af de små sidegader, der ligger de.
        Når nu i er der, skulle i tage og stå tidligt op og gå på lokalt fødevaremarked. Der er mange forskellige fisk, gnavere og fjerkræ, som er spændende at se. De lukker ved 10 tiden. Det er bare en smal gade, men virkelig interesant at opleve.

Anonym

Tusind tak for hjælpen

Ulla Jacobsen

Hvor dejligt med Laos, det er bare det bedste rejse-land.

Der er mange muligheder for at overnatte i Luang Prabang.
            Søg fx på hostelworld.com, de har meget at vælge i mellem.
            Man kan bo helt centralt i et af de gamle franske kolonihuse, hvis man vil betale lidt mere end budget-pris.

Da jeg var der i 2006, boede jeg på et lille hotel lidt udenfor selve centrum. Det var billigt og godt, og der var rigtig god service.

Hav en rigtig god tur alle 4

Mvh

Ulla

Mads Andersen

Husk lige at ta ud og besøge det vandfald som er tættest på ca (30min) væk. det er vildt flot. og husk at det er også i Luang Prabang i kan komme på rigtig Mahut træning, altså at bruge elefanter som maskiner i junglen.. det skulle være vildt fedt har jeg hørt.
              I kan se billeder fra da jeg var i Luang Prabang og mødte den thailanske dronning og blev tvunget på knæ af hendes livvagterne..
              http://www.thildeogmads.dk

Rigtig god tur..

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account