This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Meberg

Hej Allesammen,

Min kæreste og jeg drager til Indien d. 2 februar og lander i Mumbai. Jeg ved fra tidligere rejser, at jeg gerne vil have forudbestilt et forholdvis komfortabelt værelse til de 2 første nætter, da det ofte kan være overvældende at skulle ud og finde overnatning med jetlag osv.

Er der nogle af jer, som kender til et godt/pænt hostel/hotel i Mumbai, som har air-con og privat badeværelse?

har kigget på en del hjemmesider, men eneten er det meget dyrt eller ligger tæt på lufthavnen:-/.

Vi har aldrig været i Indien før, og aner derfor ikke noget om landet, så andre råd er også kærkomne.

Anonym Tine

Fandt en dag dette link, måske kan det hjælpe 🙂

http://goindia.about.com/od/wheretostay/tp/Mumbai-s-Cheap-Accommodations.htm

(Har dog ikke været i Indien, så kan ikke garantere for kvaliteten 🙂

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.
    Det bedste bud jeg kan give jer er salvison amry, eller noget i den stil, boede der selv, billige og med i prisen er der morgen mad,
    Indien er et kanon land at rejse i , men det er hård arbejde, mennesker over det hele og meget fattig, men i skal nyde den gode indisk mad, kultur, i for en oplevelse som i aldrig glemmer, og husk nu og tag kampen op og bliv i indien og gör jers rejse faerdig, mange flyver til indien og flyver derfra efter et par dage på grund af den store kultur chok man får, har selv haft 5 store rejser der til og det har altid vaeret en kamp, at overleve indien, husk og spis lokal, mad som thail, husk og spis på gaden, sammen de andre inder og i skal ikke vaere bange for at blive syge, hvis i drikker vand fra flasken i köber og spiser de samme steder som de lokale, held og lykke med jers rejse,husk når i rejser med toget, 2 classe upper, hilsen lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account