Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3534274
     *Berit*

      Hej alle

      Jg har et par spørgsmål, inden min forhåbenlige fantastiske rejse til Indien til oktober, som jeg håber i kan svare på.

      1) Jeg lander i New Delhi og skal overnatte for mig selv et par nætter inden jeg skal mødes med nogle andre, så jeg vil høre om nogen kan anbefale et godt billigt hostel?

      2) Jeg overvejer at rejse et par uger til det sydlige Indien, er der nogen er ved noget om priser og sikkerhed ved brug af indenrigsflyruter – og hvor ville i i såfald rejse hen?

      Håber meget på svar…

      Hilsen Berit

      #3534280
       dfgdfg

        fggdfg

        #3534281
         Anonym

          Lige som sidespørgsmål da jeg selv står og skal til Indien snart – kan det anbefales at bo i Paharganj – synes at det både bliver anbefalet og frarådet afhængigt af hvilken guidebog man læserOtt

          #3534278
           Jesper Jensen

            Hej Berit

            Da jeg kom til Indien var det meget overvældende – men jeg kom hurtigt til at elske landet og personerne.

            Mit råd vil dog være at booke et lidt bedre hotel til de første dage, så du lige får vendet dig til landet. Tjek Hostelworld.com og kig på ratings – specielt venlighed og sikkerhed. Måske kan du endda få dem til at hente dig i lufthavnen.

            Søger du flybilletter på Travelmarket finder du også indenrigsselskaber i Indien – det er selskaber som Jat, Kingfisher m.fl.

            En flybillet til Chennai i det sydlige indien kan fås for cirka kr. 500,-

            #3534279
             Anonym

              Hej Berit

              Hvis du gerne vil bo billigt men ikke for billigt kan jeg anbefale et guesthouse, der hedder Major’s Den. Det ligger i Paharganj, hvor de fleste backpackere holder til når de er i Delhi. Det ligger ikke lige på hovedgaden, men på en rolig sidegade lige om hjørnet.

              Indenrigsflyvninger kan du klare med Jet Airways. Det er et stort selskab der også flyver internationalt. Samtidig er de stadig billige..

              Morten

              #3534282
               lauridsen_lars@hotmail.com

                Hvis man back packer rundt i indien er paharganj nok det bedste sted at bo, Man möder en masse back packer og der er masser af info om at rejse i indien og så ligger den lige ved siden af new Dheli station, der hvor man tag toget fra,
                Når man bor i paharganj er der mange mennesker og det er en udfordring, husk stol kun på dig selv og få en masse info fra de back packer du möder,
                Husk når du lander i Dheli og skal med taxa, lige meget hvad han siger til dig, skal han köre dig der hen hvor du vil hen, det er dig der bestemer og ikke ham, hvis du er alene så book en taxa, held og lykke, lars

                #3534283
                 Anonym

                  jeg vil godt støtte det med taxa i Delhi. Min første tur til Indien startede med at lande i Delhi. Der er et afsnit i Lonely Planet om, hvordan taxaer forsøger at tage nyankomne til et dyrere område, hvor de får kommision. Det blev selvfølgelig forsøgt på os. De vil ret hurtigt spørge jer om det er jeres første tur til Indien og derefter forsøge at snyde jer. Forståeligt nok, når man tænker på, hvad de tjener og hvor mange penge rejsende udstråler. Så er I ihvertfald forberedt

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account