Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531779
     sådander

      Hej ankommer med en ven til rio den 5 januar klokken ca 22.00 om natten så vil høre med hensyn til overnatning? ved ikke helt om vi skal bestille hostels bare til et par nætter hjemme fra eller om vi bare skal tage chancen og “prøve” at finde et hostels så sent? mere så man ikke skal køre fra det ene sted til det andet?
      Og så vil jeg høre med henysn til rejseforsikringer? bedst billigst og mest for pengene

      #3531781
       Claus

        Når I først, efter planen, lander i Rio kl 2200, skal I ikke regne med at være ude af lufthavnen omkring en time senere. Immigration, bagage osv kan godt tage sin tid.

        Og så skal I have fundet en eller anden form for transport. Og her vil jeg anbefale, at I tager en taxi, eller i hvert fald har sikret jer, at nogen kommer og henter jer. Rio er en fed by at være i, men man skal ikke undervurdere den.

        Og det betyder, at I nok ikke er fremme ved et hostel før midnat. Og for ikke at havne i den uheldige situation, at I må opgive det første sted og skal afsted igen, tidspunktet taget i betragtning, er I nødt til at reserve i hvert fald den første nat. I dagslys er det lidt lettere at finde overnatning.

        Forsikring: Der er jo de to kendte, Gouda og Europaiske, som kan variere lidt i pris, ring eller mail til dem for et evt tilbud. Alm forsikringsselskaber tilbyder også rejseforsikring, men om de tilbyder det samme for de samme penge, ved jeg ikke.

        Mvh

        Claus

        #3531790
         Mathias Skov

          Vælg Gauda de har klart bedre service end europæiske.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account