This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym karinakvist

hej alle
    er der nogen her der har et forslag til en helikopter tur i nepal som ikke er for dyr men hvor man ser en masse flot.. det skal helst være en tur hvor man ser mt. everst..
    og så lige et spørgsmål mere som måske kan lyde lidt underligt i jeres øre..
    jeg søger en overnatnings mulighed i kathmandu hvor der ikke bliver brugt en masse rengøring i rummet og hvor der generalt er så kemikalie frit som muligt.. jeg lider af kraftig kemi overfølsomhed og jeg tænkte om der mon var nogen sf jer der ude der havde lagt mærke til hvor meget de forskellige lugter af rengøring.. jeg vil også meget gerne høre om der er et sted i mener jeg skal holde mig fra, af samme årsag..
    lige ledes gælder det overnatning i siem reap og på bali..
    håber at høre fra nogen..
    ellers god tur til jer der skal ud at rejse

Anonym Assos

Skal det være med helikopter? Hvis du kan klare dig med et fly ville Buddha Air være et godt bud, de arrangere mange indenrigsflyvninger i Nepal og blandt andet udflugter med udsigt over everest..Det kan nok gøres for omkring 800 kr.

Du kan evt. tjekke http://www.buddhaair.com

Go tur:)

Anonym Anonym

oki.. tusind tak det vil jeg kikke på.. det det bliver vist ikke helikopter alligevel.. det billigste jeg har set ind til nu er 3000 pr person…
    hvordan er det ved vinduer og pladser.. er det sådan indrettet at alle kommer til at side med udsigt gemmen et vindue og er vinduerne klare og nyoussede og af rimelig størelse så man virkelig for noget ud af det? kommer man til at se everst på deres tur?

Anonym Line

Det er den mest fantastisk tur. Man sidder 18 i et fly -alle ved vinduesplads. Kan kun anbefale! Man ser Everest tæt på! Virkelig en uundværlig oplevelse.

Anonym Anonym

tusind tak.. den vil jeg straks bestilde så ;

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account