This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jakobsenpernille

Skal afsted til Tanzania til feb. og bruger godt 10 dage på Zanzibar. Her været der for 3 år siden, hvor vi boede på “jambo Brothers” i Nungwi og “Kinazi Upendo” i Paje.

Hvor skal man bo nu???? Det skal ikke koste for meget, men stadig være hyggeligt! Synes det er svært at finde nogle steder på nettet – så er nysgerrig med hvad i har haft af gode oplevelser. Om det er Nungwi, Kendwa eller Paje spiller ingen rolle, bare i varmt kan anbefale nogle gode steder.
    Pernille

Anonym Mie

Jeg var der i sommers. Og der er stadig kun ATM’s i stone town!
    Bare lige til info 🙂

Anonym DanielJohansen

For halvandet års tid siden var Nungwi Guest House det billigste i byen. Jeg synes det var ganske charmerende og forpagteren er rigtig sød og hjælpsom. Desuden synes jeg klart det var den bedste mad til prisen i området.. Du skal bare spørge forpagteren om formiddagen om han laver mad, så kokkerer han engang frisk fisk med grøntsager og ris, et solidt måltid for omkring 6000 shilling. Det ligger lige bag Jambo Brothers..

Der var stadig kun ATM i Stone Town da jeg var der.. så husk at hæve inden du tager derfra:)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account