This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym bendix86

Vi er 5 drenge der har bestemt os for at vi skal en tur forbi koh phangan og prøve det her Full Moon party. Og eftersom det er så populært tænkte vi at vi lige ville bokke et sted at sove inden vi tag hjemmefra. Men det lader til at man enten skal booke for 7 nætter eller booke når man kommer(Ingen online reservertion). Kender I til nogle steder omkring Haad Rin hvor vi kan booke et par værelser inden vi tager af sted?

comeawaywithme

Har I prøvet Same Same Guesthouse?

Hvi i kommer to dage før, vil I også kunne finde et værelse. Det kan I nok også på selve dagen, så er der bare stor sansynlighed for at det enten bliver ret yrt eller ret usselt.

Anonym Bendix

Vi har prøvet Same Same, men de tager ikke mod online bestilling lige omkring Full Moon, hvorfor ved jeg ikke??

Anonym Kim

Hej du, Same Same tager IKKE imod bestillinger, det er et af de bedste steder med hensyn til placering og pris (bor der selv hver gang jeg er der, senest i februar) gør dig selv den tjeneste at komme i god tid, jeg vil sige min 4 dage så kan du sagtens finde noget. LAD VÆR med at komme dagen før

Anonym Rasmus

Ja.. kom en 4-5 dage før…
    Det skal så også siges, at det ikke bare er for accomodations skyld… Dagene op til Full Moon festen er mindst ligeså fede som selve festen… Øen bliver fyldt helt op med mennesker i god stemning og der er diverse pool-parties osv hver aften!!! Der er en masse ting at lave og stranden er alt for lækker (Indtil selve festen er slut)….
    Hvis ikke der er plads på Same-Same kan man bare bo andre steder og stadig tilmelde sig deres Pre-party til full moon…

Anonym Luna

Vi boede på Sunset Resort. Det var lidt peprede, men det var inkl. morgenmad. Jeg mener at vi gav 600 kr pr. person for 5 overnatninger i en suite. Det var et virkelig lækkert sted med pool og 20 meter til stranden.

Anonym Line

Jeg har lige vaeret der og skal selv tilbage til full moon.. sea view ligger i den ene ende og er ret billigt – jeg skal give 400 bath for 2 pers. bungalow og de sagde bare kom og de ville have plads.. et forsoeg vaerd?!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account