This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lisbeth Friis

Hvis du synes, det er pengene værd, så kan man vel ikke sige, at de tager røven på dig.

Men hvis du sammenholder prisen med, hvordan leveomkostningerne eller er i Argentina, så lyder det pænt pricy.

Spørgsmålet er så, om de penge du betaler kommer nogle trængende til gode eller om de ryger lige ned i kassen hos dem, som står for projektet.

Jeg kender ikke til hvordan det er i Argentina, men der er mange projekter rundt om i verden, som ikke er andet end pengemaskiner og som ofte gør mere skade en gavn, for dem som de skal forestille at hjælpe.

Anonym juba

Jeg har fundet et sted i Buenos Aires hvor jeg gerne vil undervise. Jeg vælger at være der i 4 uger (det er minimum) – men de tager 12000 danske kroner for det. Inkluderet i prisen er: spansk-timer, shared appartment (dele-lejl. m andre frivillige), div. aften arrangementer (tango mv.), en enkelt tur ud a byen og så skal jeg undervise i engelsk. Er der nogen af jer seje erfarne, der kan sige om de tager røven på mig!?

Anonym Camilla

Det lyder ret dyrt! Jeg vil råde dig til at arrangere det selv og spare en masse penge 🙂 Når der hverken er mad, fly eller noget som helst andet end lejlighed og undervisning i det, er det sgu pricy.

Anonym Anonym

Tak for jeres svar! Ja tror jeg dropper det så:-) Tak!!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account