This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym s-uus

Hej Alle

Jeg står i den situation at jeg skal til Thailand på tirsdag d. 11/10, MEN … Hvad jeg kan læse mig frem til er der voldsomme oversvømmelser i Thailand (specielt Chiang Mai-området), hvilket egentlig var planen at opleve, for så derefter at tage en bus til grænseovergangen til Laos.

Mit spørgsmål er egentlig bare, om der er nogle der kender til oversvømmelsen dernede og hvad status er?? Og er nabolandene ramt?

Jeg har tjekket på udenrigsministeriets hjemmeside, men de siger at de afventer opdateringer derfra, men synes umiddelbart ikke at være klogt at rejse den vej, som jeg har planlagt.
    Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.

Hilsen en meget fortvivlet pige

Anonym MissAdventure

Hvis du ikke allerede følger med på Thailand-forum, så er der et link her… 🙂
    http://www.thailand.dk/forum/showthread.php?t=8532

Anonym Anonym

tak for svar – det er da en start, men synes stadig at man hører fra nogle at det er helt fint og at man har kontrol over det, og andre siger at det stadig siler ned med regn. kunne være rart at høre fra nogen der i området eller generelt bare i thailand, laos, cambodja eller vietnam, hvor de melder oversvømmelser..

men tak for hjælpen 🙂

Anonym MissAdventure

Hej igen…
    Prøv at skrive til julies guesthouse (i Chiang Mai)… de svarer lynhurtigt på mailen… jeg boede hos dem sidste sommer… Sid, der ejer det, er tysker og super flink… de er meget hjælpsomme… og svarer på deres mail hver dag…
    Du kan finde deres mailadr. på deres hjemmeside.
    Du skriver bare, at du har tænk dig at tage til Chiang Mai, men at du er i tvivl om situationen… de kan helt sikkert hjælpe dig med en realistisk status.
    MVH MissAdventure

Anonym H.

http://www.bangkokpost.com skriver lidt om det hverdag.

Anonym Ivan

Min søn er i Thailand, og skal her i week-enden til Chiang Mai, og videre til Chiang Rai.
    Han og hans venner har tilsyneladende ikke nogle problemer med at tage afsted, dog kan der formentlig ikke benyttes tog fra Bangkok, da oversvømmelserne er værst i midt Thailand omkring Ayutayah.
    Iøvrigt er både Bangkokpost.com og AJEnglish – Al jazeera english gode kilder til nyt – god tur

Anonym s-uus

Mange tak for alle beskederne! De har været til en stor hjælp og været med til at få pulsen lidt ned igen. Jeg rejser på tirsdag, så rejsen skulle ikke udsættes grundet oversvømmelse 🙂 Endnu en gang tak.

Anonym Frank

Du kan rolig tage afsted min ven .Er thaigift og hun siger du roligt kan tahe afsted ..

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account