This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sofiehv

Hej alle 🙂
    jeg skal muligvis til Thailand næste år.
    jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med.
    Er der nogle af jer, der har vært på cykel, fordi jeg tænker nemlig på at cukle fra Bangkok til Pattaya.
    har i nogle oplysninger om, hvordan man kan få fat i cykler og om det er gode forhold at cykle i.

på forhånd tak 🙂
    Sofie.

Anonym Christian

Hej Sofie!

Jeg har set massere af steder, hvor man kan leje cykler, så det burde ikke blive noget problem.

Mht. cykelforhold, vil jeg sige at det ikke er helt sikkert i mine øjne. Trafikken er yderst hektisk, og der er ingen cykelstier, men der er da stadig nogle mennesker der cykler rundt, så det kan sagtens lade sig gøre, du skal bare passe på 🙂

Anonym Christian

Hej Sofie!

Jeg har set massere af steder, hvor man kan leje cykler, så det burde ikke blive noget problem.

Mht. cykelforhold, vil jeg sige at det ikke er helt sikkert i mine øjne. Trafikken er yderst hektisk, og der er ingen cykelstier, men der er da stadig nogle mennesker der cykler rundt, så det kan sagtens lade sig gøre, du skal bare passe på 🙂

Anonym Rikke&Kasper

Uden at have været i Pattaya, så skulle vi i hvert fald ikke nyde noget af at cykle hernede! Sidder lige nu i Bangkok Lufthavn og er på vej hjem efter en længere tur rundt i Asien. Vi var ca. 5 uger i Thailand – omkring 7 dage i Bangkok – og trafikken er forfærdelig (hvis man ikke ligefrem skal bruge ordet livsfarligt). Vi ville ikke turde det.

Rikke & Kasper

Anonym Sofie

mange tak for jeres svar.. jeg vil nok lige overveje en ekstra gang om jeg vil cykle eller tage bus/fly..

Anonym IBP1987

Jeg var ude og rejse i Thailand i 1½ måned, hvor jeg på min tur mødte en der rejste rundt på cykel i asien. Han fortalte mig at det er så godt som umuligt at cykle rundt i Bangkok. Og det vil jeg give ham ret i. Så hvis du planlægger det, så tag og kom lidt ud af byen, omkring 15 km inden du starter ud på cykel. Ellers ender du i en trafikprop, desperat for at komme væk fra bilosen 🙂

Anonym Larsen

Ja der er bleven flere Cykelister de senere år. Vi er ægtepar over 70 so de sidste 5 år har Cyklet rundt i og omkring Pattaya. Og man kan købe Cykler i stor Centre til 500 700 kr. og flere steder de kan lejes. Men man skal være konstant på vagt. For der findes Færdselsregler ?? men ingen bruger dem. og på Landevejene er der fart på ? så de steder hvor der er Fortov bruger vi dem ? Thaier går ikke. Vi er dog vant til at Cykle i KBH. MVH

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account