This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Frederikke

Hej!
    Jeg skal d.1/2 2006 til Thailand i 3-6 måneder for at arbejde frivilligt på et børnehjem. Jeg har læst mig til at jeg blandt andet skal være der i den varmeste periode, og ville derfor høre om der er nogle som har nogle tips til pakkelisten? Er klar over at den ikke skal indeholde sweaters og uld-undertøj, men hvis der var nogle ting som du manglede da du var afsted, vil jeg meget gerne høre fra dig, så jeg kan være godt forberedt.

På forhånd tak!
    mvh. Frederikke

Anonym Jesper Jensen

Februar er en af de køligere måneder i Thailand, April og Maj er blandt de varmeste og fra juni til oktober er der regntid.

Lad være med at tage en sovepose med, men køb i stedet en lagenpose i Bangkok. Tag almindeligt sommertøj med. Gerne bomuld, hør eller et naturstof. Gerne med lange ærmer, der også skygger for solen.

Generelt skal du ikke tage for meget med – alt kan købes billigere i Thailand

Anonym MariaBA

Hej Frederikke.
    Jeg er bare lidt nysgerrig for at høre hvordan du har fået kontakt til et børnehjem, hvor du skal bo osv., da jeg selv kunne tænke mig noget af det samme.
    Venlig hilsen
    Maria

Anonym Frederikke

Hej Maria
    Jeg har fået kontakt til et børnehjem gennem organisationen EXIS (www.exis.dk), som så har kontakt til organisationen Greenway i thailand. Jeg har undersøgt det en del, og det virker rigtig godt. Jeg lander i Bangkok d.5/2-06, og skal enten bo på børnehjemmet, eller hos en indfødt familie i området. Der er altid koordinatorer og andre frivillige omkring én, så man ikke er alene. Men kig på hjemmesiden, der kan du læse alt om det..der er også projekter i andre lande. Hvis du synes det lyder spændende, og har lyst til at tage med, så skriv endelig..vil gerne have én at rejse med:)
    Med venlig hilsen
    Frederikke

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account