This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym amalieogalberte

Hej
    Er der nogen, der har erfaringer med at sende pakkepost fra Ho Chi Minh City, Phnom Penh eller Bangkok?
    Vi er interesserede i at vide, hvor meget det ca. koster at sende et par kilo hjem til Danmark og hvor det evt. er billigst at sende fra.
    Det har ingen betydning hvor lang tid det tager.
    Mvh.
    Amalie og Alberte

Anonym Muddi12345

Hej.
    Det er et godt spørgsmål, jeg rejser til Thailand i midt februar og vil gerne købe et skræddersyet jakkesæt, som skal sendes hjem til Danmark. Thailand er første stop på ruten, så det duer ikke at have det liggende i rygsækken i så lang tid.
    Men jeg har forsøgt at lede rundt omkring på nettet, og kan ikke finde noget specifikt omkring det. Det eneste jeg har fundet er denne tråd, hvor der er en der efterspørger præcis det samme, og det første svar hun får tilbage kan give en indikation om det.

http://www.godtur.dk/forum/erfaring-med-at-sende-pakker-hjem-til-dk/asien/42

Anonym Muddi12345
    Anonym Anonym

Hej,

Har tidligere sendt pakker fra Bangkok, mener jeg gav ca. 200 for at sende en 3-4 kilo med skibsfragt. det var for 4 år siden, jeg brugte posthuset bag khao san road.

Husk at få skræddertøjet til at ligne vasketøj, og skriv Excess baggage. Ellers risikere i at betale told og moms hvis/når pakken når til danmark.

HIlsen
    Carsten

Anonym Magnus
    Anonym Hovgaard

Det billigste er klart skibsfragt.. Men det tager sin tid, jeg fik først min pakke 6 mdr efter. Jeg kan ikke lige huske prisen, da jeg rejste i 2004.
    Jeg sendte også skræddersyet tøj hjem – og jeg skrev vasketøj + lagde det sammen med mit sommertøj, da jeg ikke skrulle bruge det mere på min jordomrejse.. Men endte alligevel med at skulle betale told/moms.. Så det blev pludselig en del dyre. Men gå ind i det nærmeste posthus

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account