This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jakobsenpernille

Hvad er jeres erfaringer med at få sendt tøj og ting hjem fra vietnam – f.eks. fra Hué eller Hoi Ab. Her tænker jeg på priser for at få sendt hjem til DK og om det overhovedet kommer hjem, og om der er et sted der er bedre at sende det hjem med end med deres postvæsen???
    Pernille

Anonym Anonym

Hej Pernille.
    Det er ikke noget problem at få sendt pakker hjem fra Vietnam. Det tager bare sin tid på posthuset med at udfylde alle formularerne. Du kan sende enten via almindelig post – så er pakken hjemme i løbet af 14 dage – eller ad søvejen, så er pakken hjemme i løbet af 3 måneder, og det er billigere. Du betaler efter vægt. Og så skal der måske betales told i Danmark………

Anonym Anonym

Hej Pernille
    Hvis du evt. tænker på at få syet noget tøj dernede og vil sende det hjem er skrædderne meget behjælpelige med at få det sendt hjem. Folk fra posthuset kommer til skrædderen med kasse og papirer og det hele. Og de kender til toldreglerne alle steder. Så de ved lige hvad man skal skrive på pakken for at den går gennem tolden. Søfragt er meget billigere end almindelig flyfragt, men tager så de 3 måneder (max) som nævnt ovenfor. Men det er alt i alt meget nemt..

Anonym Simone

Hej
    D. 16. Marts sendte jeg en 12 kg pakke hjem til Danmark fra postkontoret i Hanoi, Vietnam. Jeg sendte via fly og betalte derfor det ekstra for at pakken skulle være fremme inde for 3 -4 uger. Nu er der den 17 april og sidste Update på min tracking af pakke er laver den 18. Marts hvor der står “item sent abroad”. Jeg har skrevet til diverse mails jeg har kunne finde, men har intet hørt. Jeg har ringet til det nummer der er opgivet som deres callcenter på den kvittering jeg har fået, da jeg sendte pakken på posthuset. Den siger at nummeret ikke eksisterer, når jeg ringer. Jeg er ved at blive lidt nervøs nu. Er der nogen der kender en mail, kontakt eller anden måde hvorpå jeg kan få kontakt til Vietnam post, deres postkontor eller noget og få svar på hvor min pakke præcis er i verden, eller nigen der har haft lignende problemer? Hilsen Simone

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account