This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mettem

Er der nogen der har erfaringer med disse to lande? Har læst om dem, at det skulle være rigtig spændende lande, men hvordan står det til med sikkerheden dernede? Har prøvet at kigge på Udenrigsministeriets hjemmeside, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget. Er der nogen der ved noget?

Anonym mohnton

Hej Mettem,

Det er to meget vidt forskellige lande.

Uruguay minder meget om Argentina og der er det meget let og sikkert at rejse rundt, så der skal du ikke betænke dig ved at rejse.

Paraguay er meget fattigt og jeg har hørt fra mange rejsende at den offentlige trasport skulle være næsten ikke eksisterende – at den mest anvendte måde at rejse på er at blaffe. Mener at Paraguay er Latinamerikas mest korrupte land. Men alt det her skal bestemt ikke holde dig tilbage – det er jo netop det der gør det spændende. Naturen skulle være storslået og folket ligeledes, så jeg ville heller ikke holde mig tilbage med at komme afsted.

Jeg har ikke været i Paraguay, men kun Uruguay og Uruguay er faktisk kedelig. Landet er selvfølgelig et forsøg værd, men det er ikke en “speciel oplevelse” fordi det hele er så velorganiseret – og så alligevel ikke kan måle sig med fx Argentina…

Så jeg ville helt sikkert bruge mest tid i Paraguay, som jeg har hørt fantastiske historier om.

Håber det hjalp lidt,

Mvh Trine

http://www.mohnton.dk

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account