This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mai-Britt K

Hej derude.
    Jeg skal til Sydamerika til februar og vil meget gerne til Patagonien og vandre i Torres del Paine, Los Glaciares og Tierra de Fuego. Da jeg skal alene afsted, vil jeg gerne gøre dette på en form for arrangeret tur. Mit spørgsmål er, om der er nogen, der ved, om der findes nogle lokale turoperatører, så jeg kan finde ud af det når jeg kommer derned, og hvad jeg skal regne med det koster. Eller er det bedst at bestille en samlet tur hjemmefra? Kilroy tilbyder en god men dog ret pricy ture dernede, som jeg overvejer at tage på.
    Håber I har nogle gode råd til mig.
    Hilsen Mai-Britt

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Hej Mai-Britt

Torres Del Paine kan du lige så godt gøre selv. Der er nogle refugios undervejs på “W”-ruten. De er MEGA dyre ift. hvad du får for pengene. Det er vitterligt rent tyveri, men sådan er det.

Til gengæld er naturen dernede så storslået og fantastisk at man ikke kan andet end synes det er en for fed tur.

Tag til punta Natales, mener jeg den hedder og tag turen derfra. Som sagt, stierne er godt markeret og der er refugios undervejs, så der er ingen grund til at tage en turarrangør. Du kommer også til at møde mange undervejs som du kan følges med.

Mht. Argentina er Moreno-gletcheren selvfølgelig et must, men pas på ikke at strande i El Cala(f…ing)fate. Det er et kedeligt sted at være alt for mange dage ad gangen.

Hav en fantastisk tur – Torres står meget højt på min liste over fede steder…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account