This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dreamer

Har et problem… eller nærmere en udfortring.

Jeg er fuld af rejse lyst, og er virkelig til eventyr.
    Jeg har fået skrabet nogle penge sammen, + jeg fik købt en bil her i vinters, så tænkte de 3 ting måtte jeg kunne kombinere på en eller anden måde..

er der nogen der har nogle gode forslag til hvordan.

Rejse længden er ca 6 måneder +/-..
    Bilen værdi ca. 10000, så planen var ikke at den nødvendigvis skulle overleve turen hjem.

Tænkt lidt på at køre til indien, da jeg aldrig har hørt nogen gøre det.
    Ellers køre ned til spanien, og så færgen over, og så køre ned gennem afrika.
    Eller måske shippe den med til USA og køre rundt der over..
    er frisk på det hele, så hvis der nogen der kunne hjælpe med en god ide, så please skriv..

jesper

Anonym Kiaveise

Hej..

jeg kender en som ville kører til kilmanjaro… men det var vist ikke helt uden problemer..
    han har lavet en gruppe på FB så du kan evt. få linket og melde dig ind og kigge eller snakke med ham…
    http://www.facebook.com/profile.php?id=561621373#!/group.php?gid=131041488251

Anonym brorkanin

2 af mine venner og jeg kørte fra olso, til nordkap og så ned gennem Finland og Sverige til Göteborg og så med færgen til Frederikshavn , det var en helt fantastisk tur.
    der var ikke det vilde planlægning involveret, det eneste vi planlagde var nogle trekking ruter og fly til Oslo.
    og det kostede os i alt med brændstof og mad 4000 KR. Per. person.
    og tog ca 13-14 dage hvis jeg ikke husker helt forkert.

det er en tur jeg kun kan anbefale, men tjek lige vejrudsigten først, ellers kan det godt blive lidt trist 🙂

Mvh. Emil

Anonym lisalehtinen

Hej! Jeg er også en værre eventyrer og det lyder som nogle sjove ideer du har. Hvornår havde du forestillet dig at tage afsted?

Hilsen Lisa

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account