This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DanielOJ

Jeg er en ung fyr på snart 18, der går i 3.g. Jeg skal efter gymnasiet arbejde et halvt år og derefter rejse med en kammerat ud i “den store verden” omkring et halvt år. Vi har snakket om hvor vi gerne vil hen! Vi ville begge to gerne til Thailand! Kan nogle fortælle mig hvad et backpackerbudget ligger på. Kan jeg få nogle tilbagemeldinger om hvor meget I forskellige backpackere har brugt ialt på jeres ture. Ca. beløb! Håber at få en masse svar, da jeg ingen anelse har om hvor meget man bruger og på hvad! På Forhånd Tak! Daniel.

Anonym madsv

Ja jeg kan da prøve det normale backpackerforbrug er mellem 100-150 kr pr pers pr dag. Dette inkludere mad overnatning og transport. Bangkok er ca dobbelt så dyr som de andre steder. Da jeg var en måned i Thailand sidste sommer brugte jeg 15000 med flybillet og 10000 uden flybillet.
    Håber du kan bruge det til noget

Mvh

Mads Vestergaard

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Daniel

Når man regner med et budget skal man opdele det i forskellige omkostninger

I Thailand ligger en prisen til en billige overnatning på 25-75 kroner. Spiser du på gaden kan det være rigtigt billigt, og tænker du på budgettet behøver du ikke bruge meget på mad.

Jeg var senest i Thailand for et par år siden, der kunne man sagtens klare sig for mellem kr. 100-150 om dagen.

Derefter kommer alle luksustingene som dykkerkursus o.lign.

Mvh

Kenneth

Anonym steen

100 kr pr dag går ikke mere og 150 kr kan godt lade sig gøre hvis man bliver et af de billigere stedre lang tid I Krabi er priserne triplet de sidste 3 år Thailand Bat er i bund nu 1 kr er 6 Bath hvor den for 3 år siden var 4,75 så det hjælper lidt. Det er billigst nord på
    MvH Steen

mallejacobsen

Jeg var i Thailand for 1½ år siden og hvis man ikke har de store krav til komfort, dyrt mad og transport, så kan et budget på 100,- om dagen godt lade sig gøre. Du vil nok opleve, at det er lidt dyrere i Bangkok og de meget turistede øer, der skal du nok regne med 150. Derudover skal du nok tage med i dine beregninger at du under din rejse også køber nogle ting undervejs og måske skal der også være råd til dykning, hvilket i øvrigt varmt kan anbefales.

mallejacobsen

Jeg var i Thailand for 1½ år siden og hvis man ikke har de store krav til komfort, dyrt mad og transport, så kan et budget på 100,- om dagen godt lade sig gøre. Du vil nok opleve, at det er lidt dyrere i Bangkok og de meget turistede øer, der skal du nok regne med 150. Derudover skal du nok tage med i dine beregninger at du under din rejse også køber nogle ting undervejs og måske skal der også være råd til dykning, hvilket i øvrigt varmt kan anbefales.

mallejacobsen

Anonym Anonym

HJÆLP! SKAL VIDE NOGET OM UNGES PENGEFORBRUG!! HJÆLP??

Anonym marcel

HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKAL VIDE NOGET OM UNGES PENGEFOBRUG SVAR BEDES INDEN FOR 3 MINUTTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account