This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle sammen

Jeg skal afsted til Asien om 6 uger, hvor jeg skal være i Thailand, på Borneo og i Malaysia. Jeg slutter af i Malaysia og vil gerne have total afslapning.

Jeg er blevet anbefalet at tage til Perhentian Island

Så mit spørgsmål er om jeg skal booke i forvejen, eller bare tage derud? Kan jeg evt. booke på nettet?? Og sidst men ikke mindst hvor lang tid kan man slå ihjel på den ø, når man kommer derud alene..??

Michelle

Anonym Pernille

Jeg tog bare derud… det var ikke noget problem… Helt sikkert en rigtig smuk ø. Hvis man er der alene, kan det nok blive lidt kedeligt når der er gået 3-4 dage, men det er jo helt op til om man er til snorkelling, læse bøger og den slags. Ellers er Pulau Tioman mindst lige så fantastisk… Den er lidt større, så man kunne evt. tage en jungletur eller noget….

Anonym Brianogmonica

Hej

Vi var derude sidste sommer i august måned. Du har noget at glæde dig til hvis du kan li at snorkle med skildpadder og slappe af i det rene paradis. Vi kan anbefale du bor på “Abuels” der ligger på den største af øerne, Bazar. Hytterne ligger lige ud til vandet, vi måtte dog vente en overnatning før der var ledige hytter. Vi troede også det ikke var nødvendigt at booke i forvejen og tog bare derud. Men der var næsten booket overalt da vi kom derud, så tjek i forvejen.. Spørg endelig hvis du vil vide noget, du kan dog glæde dig..

Hilsner
    Brian

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account