This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AH

Min mand og jeg er idag kommet til Kota Bharu, vores formål med at tage her til er at vi gerne vil ud på Perhentian islands. Vi har dog det problem at vi har forsøgt at booke diverse hoteller der ude gennem den sidste uge, og har dog også fået svar tilbage fra ca. halvdelen at de ikke har plads der ude, og den anden halvdel har vi ikke hørt fra… :-S
    What to do??
    Nogen der har erfaringer med at man kan være heldige at finde noget ved bare at tage ud til Perhentian? Eller er der måske nogle kontorer i kota Besut, som kan hjælpe?
    Eller skal vi bare springe helt over Perhentian Island og så tage til Redang eller Tioman i stedet?

Vi har også idag forsøgt at ringe til 2 forskellige (Arawan og Mamas), på det første var der kun folk som ikke talte engelsk og på Mamas var der ingen der tog telefonen..

Vi burde selvfølgelig have booket lang tid i forvejen, men dette har ikke været muligt, da vi pga. vores tidligere destinationer ikke har kunne regne med hvornår vi ville ankomme til Malaysia…

Vi hører meget gerne fra alle der har nogen erfaringer om Perhentian Islands, i forhold til booking af overnatning nu hvor det er højsæson… Vi er ved at være lidt frustrerede og småstressede.. Håber der er nogen som kan hjælpe os lidt på vej…

Anonym MissAdventure

Jeg var der sidste sommer… boede på Mamas… og havde booket i forvejen….
    Men på vejen derover mødte vi flere med båden, der ikke havde booket… og de fandt i hvert fald noget af bo i på Kecil (den lille af øerne)…
    Perhentian er fantastisk… hvis jeg var jer, ville jeg hoppe på en morgenbåd og finde noget derovre… I burde kunne finde et sted… især på den lille ø, da mange af stederne derovre ikke tager mod bookinger overhovedet (altså ingen forudbestilling -modsat på besar… den store ø)….
    Skulle I ikke finde noget kan I tage en dagstur – og sejle tilbage til fastlandet om eftermiddagen… men jeg ville mene, at I burde kunne finde et sted – så giv det en chance… om ikke andet kan I få en skøn dagstur ud af det…
    Jeg boede der en uge – og skal helt sikkert tilbage dertil igen…
    MVH MissAdventure – pt på Bali… hvor der også er SKØNT 🙂

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account