This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mia

hej.
    Jeg er netop kommet hjem fra Peru.
    jeg var afsted med min efterskole.
    vi så Nazca Lines. hvis du ikke ved hvad det er så er det nogle “tegninger” i jorden. Vi så dog kun to små fra et lille tårn ellers skal man op og flyve for at se de andre “tegninger”. Så kan du tage op og se machupicchu men det ligger dog tæt på Cosco så det er lidt langt væk.
    Langs kysten er der mulighed for at tage med en båd ud og se pingviner, søløver og en masse andre fugle. man kan også være heldig- som vi var- at komme til at se delfiner.
    jeg håber at du kan bruge noget af det jeg har skrevet.
    hilsen Mia

Anonym mia

Hejsa
    Jeg rejser i oejeblikket rundt i Ecuador, og har planer om at jeg skal videre til Peru om cirka 1 mdr. Derfor kunne jeg rigtig godt taenke mig at faa alle de raad og oplysninger om alt hvad der har med landet at goere. Planen er at vi tager bussen fra cuaiuacuil i Ecuador og saa bare koerer ned langs kysten, saa hvis der er nogle der kende til nogle steder, der er vaerd at se undervejs, ville det vaere rigtig fedt hvis I ville skrive.

Anonym Anonym

Hejsa.
    Hvis I har brug for lidt afslapning og sol, så tag til Mancora i Nordperu. Det er en lille surferby med dejlig strand og gang i den om aftenen. Priserne er nogenlunde og der går dagligt busser videre til Lima eller nordpå til Tumbes……..

Anonym Perufan …..

Her er mine bud på de bedste ting, som jeg oplevede i Peru. Macchu Piccu overstråler dem alle:

Machu Picchu
    Denne fantastsiske gamle inkaby er vel i dag et af verdens vidundere!!!!!

Inca Trail
    Super vandretur til Macchu Piccu – den eneste rigtige måde at komme op til den gamle inkaby.

Batán Grande
    Gamle inkapyramider inden i skoven

Máncora Beach
    Super strand – super surfing.

Trekking ved Huaraz
    Super trekking blandt Perus snedækkede Andesbjerge.

Anonym mia

hej igen!
    Til Perufan eller andre der kan svare paa mine spoergsmaal:
    Lyder som nogle rigtig fede tign du har set. Har lige nogle spoergsmaal:
    Batán Grande hvor ligger det?
    Naar man vandrer Macchu Piccu, hvor meget skal man saa regne med at det koster, og hvor meget skal man selv medbrigne (sovepose liggeunderlag o.lign.) eller er det noget man kan leje?
    Hvis der er flere fede ting man skal se i Peru, saa er jeg stadig meget interesseret….

Anonym grtsghg

heii hvis i vil slappe rigtigt af,, så tag til usa

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account