This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym IdaM

hej. Jeg skal til rejse latinamerika rundt og skal til peru en måned. jeg ved at jeg vil se machu picchu og sejle på amazonasfloden i nogle dage… jeg har fundet en tur til machu picchu for kun 1300 kroner, men jeg kan ikke finde nogle billige ture til amazonas. nogle erfaringer hvad dette angår?? er det noget man bør vente med at købe når man kommer derover?? venlig hilsen IdaM

Anonym NIcolai Lewandowski

Hej ida.

jeg er i peru og har været her snart en måneds tid. hvis du gerne vil opleve Amazonas så vendt med at booke, for i Cuzco kan du booke alle slags ture til amazonas og du har mange muligheder. Jeg vil råde dig til at vente og ordne det fra Cuzco.
    I Cuzco skal du besøge den danske cafe – The Film hedder det. ejeren er dansk, og det er en sidegade 2 min fra plaza de armas. God tur

VH NICOLAI Lewandowski

Anonym IdaM

tusind tak for rådet.:)
    men nogen ide om hvad cirkapriserne ligger på hvis man venter med at købe til man kommer derhen…. vil meget gerne ligge nogle penge til side til det nemlig…..
    v.h Ida Mikkelsen

Anonym Thea

Kunne godt tænke mig at høre hvor du har fundet en tur til kun 1300 kr til Peru?? Marchu Picchu – er det op af Inka stigen??

Anonym Anonym

nej nej.. ikke til machu picchu.. men nej.. det er turen dertil i tog og guide….

Anonym Nicolai Lewandowski

Hej igen Ida..

Jeg ved ikke om priserne. Men der er flere bureauer i Cuzco. men prisen afhænger af om du skal være i Junglen i 2 dage eller i 5 dage..

Men skriv en mail til Maria. hun bookede en fem dags tur fra Cuzco for en lille måned siden. Så hør endelig hende ad. Hun er kommet hjem igen til DK

Hendes Mail er: marianielsen8@hotmail.com

og det er også hendes email til SMS

Held og lykke med det hele..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account