Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3541621
     camilla

      Tak for svar, har du noget du evt kan anbefale at se i de forskellige lande..? 🙂

      #3541612
       milla006

        Hej
        Min kæreste og jeg overvejer at tage 14 dage til sydamerika, hvor vi ville have en uge i Peru, med en 4 dages inkatrail og et par dages afslapning og 1 uge i Buensos Aires hvor vi ville se byen..

        Er det for kort tid? er der andet som er federe at se? vi booker fly hotel og inkatrail hjemmefra, hvor mange lommepenge skal vi regne med at have med? imput og andet modtages med kyshånd:)

        Hilsen camilla

        #3541614
         thaslam

          Jeg synes at det er for kort tid. Hvis I kun har 14 dage, så burde I koncentrere jer om et land, Peru, Argentina eller Bolivia.

          Selvom det egentlig også er for kort tid i de lande, så er det mere realistisk at fokusere på et land.

          Med hensyn til lommepenge, så kommer det meget an på hvilket land I tager til. Argentina er fx dyrere end både Peru og Bolivia

          #3541648
           Tine

            Puh, det kommer an på hvad I er til….men her er lidt

            Argentina: Iguazu falls(tag den brasilanske side først), Cafayate (bjerge, vinsmagning, og SMUK natur), Buenos aires selvfølgelig, Salta (byen er ikke så spændende, men hvis I vil se Cowboys)

            Peru: Machu Picchu selvfølgelig, Cuzco (husk ankomst min 2 dage før jeres trek), Arequipa med Colca canyon, Huachachina (sandboarding), Lima, evt junglen men det bliver presset

            Bolivia: Tupiza tag til Salar de Uyuni derfra, Sucre (dinosauerspor), mountain bike på verdens farligste vej (La Paz), Potosi (miner), junglen

            Der var lidt at vælge mellem 🙂

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account