This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Maria-gba

Lige et til spoergsmaal her fra Ecuador…

Jeg har gang i evt. flybillet-aendringer, men ved ikke helt om det gaar igennem. Hvis det ikke goer, skal jeg prioritere og ender med maaske kun at have 1,5 maaned i alt til Peru og Bolivia. Det er selvfoelgelig altid optimalt at have meget tid, men vil det vaere tilstraekkeligt med ca. tre uger til hvert land eller boer jeg prioritere anderledes? Junglen regner jeg med at tage her i Ecuador, saa den behoever der ikke vaere plads til i programmet…

Hvordan ser det ud med transport i hhv Peru og Bolivia…er infrastrukturen okay som her i Ecuador eller skal man afsaette lidt ekstra tid til daarlig infrastruktur?

Hilsen Maria

Anonym Camilla

hej du skal helt klart opleve begge lande. den nordlige del af peru er ikke særlig spændende, så den kan du hurtigt komme igennem. og hvis du så tager kyststækningen ned fra lima til cusco. gennem bjergene er en lidt længere og farligere tur. ikke noget at sætet sit liv på sol for i hvert fald. det gjorde vi nemlig. Bolivia er ikke så hyggelig. men der er en fntastisk natur, man bare blivr nødt til at opleve. salt ørkenen, og pampastur kan helt klart anbefales. i bolivia går det nok lidt læangsommere med bussen, da du er heldig når der er astfaldt på de slidte veje. håber det kan hjælpe dig lidt. go tur

Anonym Anonym

Du kan godt nå både Peru og Bolivia på halvanden måned, især hvis du ikke skal bruge tid på junglen. Der er mange, der prioriterer Peru højere end Bolivia, men det synes jeg er lidt ærgeligt eftersom der er rigtig meget at se og opleve. Så tre uger hvert sted burde lige være nok, jeg ville i hvert fald ikke droppe Bolivia bare pga. tid.

Vejene er noget dårligere i Bolivia end i Peru, men ikke noget problem – ved ikke hvordan det er sammenlignet med Ecuador, men vil tror at Peru og Ecuador ligner hinanden på det punkt.

Men jeg håber da for dig, at du får ændret din flybillet så tid ikke bliver noget problem for dig 🙂 !

Carina.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account