This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym thaihenrik

Hej

Er der nogen herinde der har boet i området omkring Phan Thiet eller mui nee , som evt kan anbefale et godt sted at bo ? jeg skal derned i november måned .

Mvh.Henrik

Anonym Astrid

Når du kommer til Mui Ne med Sinh Cafe (busselskab, som fungerer optimalt for backpackere og er beskrevet i både Lonely Planet og Footprint), er det nemt at finde et sted når man ankommer. For 2 år siden boede min veninde og jeg for 8$ i en lille bungalow med fan i et resort med pool lige ned til stranden – det lå lidt syd for Mui Ne Resort.
    Men når du er i Mui ne kan det anbefales at tage på jeeptur til Fairy Stream, Red Sanddune, white sanddune og fishing pot. Om aftenen tilbyder DJ Station god aftensmad, service og kolde øl.

Anonym thaihenrik

Hej Astrid

Det lyder godt , dine gode tips er lige noget jeg kan bruge , glæder mig til at komme derned og nyde den gode strand og hvad der ellers skal til en afslapningstur . ja 8 usd. lyder jo ikke til meget og så lige ned til vandet , har ikke været i vietnam siden 1996 .
    stor tak herfra 🙂

mvh.Henrik

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account