This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym 2mas

Jeg er i gang med at planlægge min drømme-rejse med rygsæk i østen.
    Jeg har hørt at phi-phi er ret cool og et sted man som backpacker burde se og opleve. Det passer perfekt rent geografisk til resten af min tur…
    Er der nogen herinde der har generel erfaring fra phi-phi de gerne vil øse ud af, så kom med det!
    Thomas 🙂

Anonym ge

om dagen fede ture med longtail (dyk,snokel og strand)
    om aften fede fester på stranden,og så den gode mad,,,

Anonym dj

Det eneste jeg vil sige: Tag dertil, jeg tror ikke du vil blive skuffet.

Anonym Mads Andersen

Var der kun selv, i lav sæsonen og det regnede vel 3 dage i de 3 uger. Den største forskæld er nok under vand, altså sigtbaheden pga af alger. Tillgengæld så vi en hvalhaj som man helt sikkert ikke ser i højsæsonen.
    Så hvis man er til strand og snorkel er der ikke den store forskæld mellem høj og lav sæson bortset fra prisen.

Kho tao er jo mest et dykker sted, så der er ikke mange på stranden mellem 8-15 da de dykker der.
    Der er godt en dagsrejse mellem phi phi og kho tao. og når det er lavsæson det ene sted er der høj sæson det andet, ret smart. så det var måske en ide at splitte turen og besøge begge steder.
    Så kan du desuden tage til fullmoon party på vejen, der er en kalender -http://fullmoonparty-thailand.com/schedules.html så kan du se hvilken dag der passer på din tur..

Bare det var mig.. Rigtig god tur..

Anonym maria&jesper

Kan kun anbefale Koh Tao i den thailandske golf.!!

Anonym Thomas

Det er meget lang dagsrejse. Koh Phi Phi er vest og Koh Tao er Øst. Jeg har prøvet begge øer men på to forskellige ture til Thailand. Jeg ville tage den offentlige færge og sejle rundt til forskellige øer i Andaman Havet. F.eks. Koh Lipe nede ved Malaysia er en ren perle. Vi brugte Koh Phi Phi som en perfekt partyafslutning før afrejse til Danmark.

Anonym Mads Andersen

Rejste selv til Phi Phi og blev der 3 uger. Super lækkert. Men overvej om du vil bruge de x-tra penge i højsesæsongen, der er 3 gange så dyrt. I lavsæsongen kan du få et værelse for ca 700 bath.

Anonym Anonym

Tak for det allesammen!
    maria&jesper: Hvad har Koh Tao at byde på som phi-phi ikke har?
    Mads: Er vejret til at leve med i lavsæsonen?

Anonym 2mas

Det er satme god info folkens!!
    Thomas: grunden til at phi-phi er et godt sted at starte ud for mig er, at rygtet siger at phi-phi er fyldt med backpackere. Jeg har 6-8 ting og steder jeg VIL opleve, men vil også gerne ha input fra andre rejsene, så min rejse ikke bliver efter et stramt skema. Men tak alle sammen… så kom der lidt mere jeg kan nørde 🙂
    Det er satme god info folkens!!

Anonym Mads Andersen

Ja det kan tage nogle timer med bus og færge og det er billigt, men man kan også også flyve og så tager det et par timer (Thomas). Og vælger man lavsæsongen på Phi Phi har man hurtigt sparret de penge det koster at flyve..
    Og hvad fest angår, tror jeg ikke der er meget der kan måle sig med den på Kho Phangang.. som er stoppet før Kho Tao..

Anonym Thomas

Mads@Det må så være en flyvetur fra Phuket eller Krabi. Så ikke en landingsbane på Phi Phi 🙂
    2mas@Det er også et fint sted at møde backpackers. Khao San Road er også et fint sted at starte. Phi Phi er forresten kendt for en kat, som bor i et køleskab. Den kan du se ved siden af Tiger Bar 🙂

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account