This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej alle

Jeg er paa Bali for tiden men vil gerne til Philipinerne for at hjaalpe efter tyfonen.

Nogen der taanker at goere det samme eller ved noget om hvordan man kan goere. ?

Vil ikke goere det igenne, en orgaisation medmindre det ikke er alt for dyrt.

Mvh Amalie

Anonym Simon

Hej Amalie

Jeg var i Filippinerne i sommerferien hvor jeg var med til at bygge huse op efter en tyfon der ramte for 2 år siden.
    Jeg tog derned for at hjælpe organisationen All Hands (hands.org), som er en helt fantastisk frivillig organisation som helt utraditionelt er gratis. Det er næsten for godt til at være sandt, men kost og logi er inkluderet.
    Jeg er så begejstret for den at jeg allerede er i gang med planlægge endnu en tur derned.
    I øjeblikket er de i gang med et projekt på øen Bohol hvor de rydder op efter et jordskælv der ramte nogle måneder siden.
    I går offentliggjorde de et nyt projekt på øen Leyte hvor (Haiyan/Yolanda) tyfonen var værst. Det starter d. 2. dec.

Tjek det ud på deres hjemmeside hvis det kunne være interessant og skriv endelig hvis du har spørgsmål.
    Jeg holder mig opdateret gennem organisationen og har en masse venner dernede lige nu.

Vh. Simon

Anonym Simon

Hej Amalie

De vil meget gerne have at du udfylder ansøgningen til at starte med.
    Det forpligter ikke men det rart som en formalitet og for at få dig registreret.

Jeg har ansøgt dig på facebook (hvis jeg har fundet den rigtige) 😛

Simon

Anonym Amalie Barfod

Hej Simon !
    Lige hvad jeg manglede !
    Tusind mange tak. Der lyder virkelig for godt til at være sandt. Vil skrive til organisationen med det samme.
    Har du evt en kontakt dernede jeg kunne skrive til ?
    Mange hilsner

Amalie 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account