This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MaleneT

Hej!
    Jeg er en pige på 23 år, som gerne vil afsted til Philipinerne og lave noget frivilligt arbjede til januar og 3 – 4 mdr. frem! Er der nogen der har mulighed for at hjælpe mig? Og er der nogen der kender Cebu Learning Center’s hjemmeside ( den org. som arbejder med børn i form af skolearbejde + børnehjem)
    Jeg vil også gerne vide noget om levevilkårene dernede + at rejse rundt, priser osv…
    Håber på at høre fra én eller flere 🙂

Anonym Anonym

Prøv kontakt på http://www.understjernerne.dk – se under “Om projektet” og “rejsedagbog”.

Anonym Flemming Pedersen

hejsa jeg er en mand på 27 år som har en kærste som er fra philipinerne jeg skal der ned til sommer og møde hindes familie og børn lige nu arbejder hun i østrig men hun har også været her hjemme i danmark nogle gange 🙂 men hvis du ikke vil rejse alene er du velkommen til at rejse med der ned men lad være med at for hotel med i rejse prisen for du kan få et hotel for ca 100 danske kroner om regn i øro men hvis du vil hvide mere kan du kontakte mig på en email pedersen7600@hotmail.com eller på mobilen 22356229 så kan jeg guide dig lidt ang rejse 🙂

Venlig Hilsen
    Flemming Pedersen

Anonym Anonym

Hej….

Min kæreste og jeg skal i udlandspraktik dér fra midt i juni til jan og vil gerne hjælpe dig med at skabe en god kontakt og måske “overtage” vores frivillige arbejde som er på et børnehjem og gadebørn!
    Vores mail er r_lauritsen@hotmail.com så skriv hvis dér er noget!!!
    Kærlige tanker fra
    Rikke

Anonym BIRTE

hej, jeg er en pige på 23 år, og pædagogstudernde i KBH. jeg vil gerne lave mit lønnet praktik i sydmerika og dvs helst helst ..i Cuba. hvis det er mugligt. Jeg har brug for nogle oplysninger eller aresser for nærmere hendvendelser. På seminariet får jeg desværre ikke så meget information. måske er der nogen som har nogle erfaringer eller er allerede rejst til sydamerika, har kontakter eller lavet et praktik derover (specielt Cuba) som kan hjælpe mig videre…..???
    MVH BIRTE
    I kan også kontakte mig under denne emailadresse:
    birte117@web.de
    birteknutzen@gmx.net

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account