This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym s10ne

Hej, jeg overvejer at rejse til Cebu i Philippinerne, er der nogen der kender til gode/billige steder at bo gerne tæt på City og tæt på strand, og hvad er værd at se på Cebu?

Anonym Mads Andersen

der er jo boracay, har vundet prisen som verdens lækreste strand.
    så er der øen bohol som ligger et par timer fra Cebu city. men har du et par uger ville jeg nok til et nabo øen Palawan det er helt fantastisk.

Rigtig god tur, bare det var mig.

Du kan se mine billeder fra Cebu og Palawan på http://www.thildeogmads.dk

Anonym s10ne

Tak for svar, glæder mig også! Men jeg kommer nok til at bo i Cebu city, der bor min veninde, så hvis du kender et godt hostel der.

Anonym nyuser

Der en del pædagogstuderende i Cebu-city, som er placeret i mabolo-området. I nærheden ligger et ganske udemærket hostel(ringtop), som er et rigtig fint sted.
    har selv været afsted i 6 mdr sidste år, så kender en del til byen og landet.

Ha en fantastisk tur!! Glæd dig..

Anonym Mads Andersen

Ja tror nok det hed “ortangas” der hvor vi boede, som er navnet på national blomsten. Det ligger i et lækkert område som hedder mango avanue (Beverly hills), hvor der også er mange andre hostels og hoteller.
    Vi brugte også en del tid med at bo hos lokale vi mødte på http://www.couchsurfing.com og der er rigtig mange “sofaer” i cebu. Hvis man ikke vil sove hos dem, kan man også bare mødes med dem og måske tage i byen eller med på en af de mange ture de arrangerer, ganske gratis.

Anonym Anonym

Er lige lidt nysgerrig da du skriver at der er en del pædagogstuderende i Cebu-city!
    Jeg skal til og vælge praktiksted som pæd. studerende.
    Ved du noget brugbart???

Anonym Anonym

Jeg er netop kommet til Cebu for at mødes med min veninde som er i praktik her. Det er en organisation der hedder Rise above, som de er her med.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account