Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3503899 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Sophia84

Hejsa alle…

Mig og min kæreste overvejer at rejse til Phuket i Juli måned. Er der nogen der kan anbefale nogle gode billige steder at bo. Gerne i nærheden af stranden, men det er ikke et must.

Vi vil også gerne høre om vejret i Juli måned.

Hilsen Sophia

Fonne

Jeg var i phuket i midten/slutningen af juni, og vejret var perfekt.. Regntiden er vist værst længere henne i august osv.

Anonym

Hej Sophia

Min veninde og jeg rejser rundt i thailand i 3 maaneder og har lige vaeret i phuket.
          Hvis i ikke har sat jer fast paa, at i virkelig vil til phuket, saa synes jeg bestemt i skal overveje Phi Phi, krabi eller andre af de smaa oer i stedet.
          Jeg synes phuket var en meget ucharmerende by med gamle maend og unge thai prostituerede. Undskyld at jeg siger det saa direkte, men der er saa mange andre vidunderlige steder i thailand, og det er utrolig billigt at komme dertil fra phuket.
          Venlig hilsen mia

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account