This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej

Jeg ankommer til Phuket d. 1 sep. og skal derfra straks til Koh Pha Ngan pga. Full Moon Party d. 4 sep., for at finde et sted at bo. Har hørt at det er ret tight med værelser kort op til Full Moon?

Er der nogle der kender til transportmulighederne fra Phuket til Koh Pha Ngan? Skal det bestilles inden, eller dukker man bare op og køber billet?

Da det er min første gang til dette fest mekka, er gode råd meget velkomne! ?

Hvis der er andre der skal til Full Moon d. 4 sep., så gi evt. et skriv.

Tak Tak

Anonym Anonym

Hej.
    Du kan tage en bus fra Phuket til Surat Thani og sejl derfra til Koh Pha Ngan. Jeg tror, jeg havde bestilt billetterne dagen inden – kan ikke helt huske det. Jeg tror, det bliver svært at finde et værelse så sent.
    God tur.

Anonym Maja

Det er ikke højsæson i September så det burde ikke være så svært at finde et rum. Jeg er ankommet samme dag som fullmoonparty og stadig fundet et rum 🙂
    Hvis ikke du finder et rum forholdsvis tæt ved Had Rin stranden hvor fullmoonparty er så kan du sikkert finde rum lidt derfra. Der kører hele natten Tuk tuk frem og tilbage fra festen så det er ikke et problem.
    Hvis du vil hurtigere afsted og mere behageligt kan du kigge på Airasia.com. Vildt billige flybilletter. Der kan du evt. finde en billet fra Phuket til Suratthani og så derefter videre med båden. Hvis du skal med bussen er det bare at dukke op og købe din billet. Go tur og go fest 🙂 Jeg skal måske selv til den fullmoonparty, men det er ikke sikkert endnu. Det er skide skægt så nyd det 🙂

Anonym Anonym

Sidder pt paa Koh Samui, og har lige vaeret til fullmoon her d. 6 august. Det er lige saa nemt bare at bo paa Koh Samui – mit hotel arrangeret pick up ved hotellet, baad til Phanang og tilbage igen, for 800 bath hvilket jo ikke er det helt vilde, tror du sparer ved at bo paa Samui da hotel priserne paa Phanang stiger op til og efter FMP.

Hvis du vil have anbefalet et hotel paa Samui saa skriv endelig.

Anonym ChristianDC

.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account