This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hejsa,

Jeg har 8 overnatninger på Phuket fra 5-13 januar.

Har siddet og kigget lidt rundt på hostelworld.com, men synes ikke der er så mange hostelmuligheder i området.

Jeg vil ikke bo i Patong eller andre over-festlige steder…Thailand er mit sidste stop efter 6 måneder i udlandet, så jeg vil gerne være et forholdsvist fredeligt sted, hvor jeg kan slappe af og nyde flotte strande, god mad og det gode vejr inden jeg skal hjem til DK.

Har I nogle idéer til et godt område eller endnu bedre: Måske et specifikt hostel/hotel/B&B hvor pris og kvalitet er rimelig?

På forhånd tak!!

Anonym jacob

tag ud til koh samui eller en af de andre øer, der vil du finde mere fred, bedre strande, og mere natur

Anonym SorenJensen84

Jeg er paa Koh Samui nu, og vejret er rent udsagt “LORT”
    Det er monsun nu, og jeg ignorede dette, og tog alligevel herud. Jeg ville hellere anbefale nogle af de smaa oer syd for Phuket. Hvis du vil have heeeelt fred. saa er der Koh Ngai, som er fantastisk. men du kan intet lave der. du kan bo godt for omkring 1000 Baht. det er lidt langhaaret at komme dertil, men det er rejsen vaerd. lidt mere gang er der i Koh Lipe, som er mit favoritsted i Thailand. Perfekte strande, og helt blaat vand. Der kan du bo paa ban Kasir, okay vaerelse med Fan for 500 Baht.

Fred og ro kan du ogsaa faa i Khao lak taet paa Phuket. (2 timer ca.) her kan du bo paa Fasai house, kanon vaerelse med varmt vand og det hele. kun 10 min. til stranden 500 Baht. Her kan du ogsaa tage en tur ud paa de fantastiske Similan oer, hvor snorkling og dykning er fantastisk. Ja og selve stranden og vandet er bedre end alt andet. Altsaa paa Similan. Khao Lak er ikke fantastisk strand, men stadig i den gode ende.

Kan ikke hjaelpe med Phuket, sorry, kun give nogle alternative muligheder.

Soeren

Anonym michelle

Hej:)

Der findes et hostel både i Phuket town, og i Patong også:) Jeg boede begge steder og hvis jeg skulle vælge ville jeg helt klart bo i patong. Hostellet ligger inde mit i det hele, lige rundt om hjørnet til bargaden, dog er der ikke meget larm, og du skal bare over gaden så er du på stranden:) Patong Backpacker hostel hedder det 🙂
    Det er et hyggeligt sted:)

Michelle

Anonym Mads

I Phuket Town er der flere billige hostels. Det er ikke verdens mest spændende by, men man kan tage busser til de populære steder på Phuket. Samtidig går bådene til Phi Phi også derfra 🙂
    Patong er et vanvittigt sted, hvis man vil have fest og farver. Men personligt synes jeg hurtigt man får nok af Sunny Beach-stemningen.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account