This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lisgaard

Hej alle jer rejsende..
    Min kæreste, vores 3 måneder gammel søn og jeg tager et smut til asien og vil tilbringe vor tid der i 6 uger.
    Vi skal primært rejse i Thailand, men vi havde talt om at smutte forbi Langkawi, for en uges tid.
    Så mine spørgsmål lyder.
    -Er der nogen der ved eller har prøvet at rejse fra Phuket til Langkawi i nyere tid og hvordan?
    -Er der nogen der kan anbefale et godt og roligt sted på Langkawi, gerne med bungalow til vandet.
    På forhånd tak og rigtig godt nytår alle sammen.
    Jonas og /co

Anonym DanielJohansen

Jeg ville næsten altid foreslå landtransport simpelthen for at få set en større del af landet.. men når i har så ung søn ville jeg nok vælge at flyve. Der er billige afgange fra Phukets internationale lufthavn til Penang i Malaysia, og videre derfra med fly til Langkawi. Alternativ kan du flyve nordpå til Bangkok først og derfra til Langkawi.

Jeg er ikke sikker på hvilke flyselskaber der opererer på disse ruter, men tjek FireFly og AirAsia der sidder på størstedelen i området. Jeg er overbevist om at AirAsia har sidstnævnte mulighed, mens FireFly har Phuket-Penang, men Penang-Langkawi må jeg melde pas på:)

Anonym Anonym

Hej Daniel.
    Tak for dine fine forslag.
    Jeg vil straks undersøge “luftvejen”, jeg har hørt at det ikke skulle koste ret meget.
    Vh. Jonas

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account