Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100136 bbp-parent-topic-200029 bbp-reply-position-1 odd post-3533976 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anonym

Hej
      Jeg er en pige på 18 år, der her til August skal rejse til Thailand hos min kæreste. Jeg skal være der i 3 måneder hvorefter jeg tager hjem til Danmark igen.
      Derfor ville jeg gerne høre om der er der nogle der ved hvordan jeg helt præcist skal gøre det? Fx. Hvordan kommer jeg billigst frem og tilbage? Er der nogle specielle fordele og ulemper, jeg skal være opmærksom på? Og hvis jeg får arbejde dernede i den tid jeg er der, skal jeg så gøre noget specielt inden?
      Det ville være så rart hvis jeg fandt ud af hvordan jeg præcist skal gøre, da det betyder meget for mig at jeg gør det rigtige.
      -Natasja

Claus

Du kan starte med at søge på nettet efter en flybillet. Der er mange at vælge imellem: Skyscanner.dk, nemrejse.dk, momondo.dk,

Men du skal også ansøge om et non-imigrant-visum.

tjek: http://www.thai-consulate.dk/page.php?PageID=visa

Fordel: Tegn en sygeforsikring INDEN afrejse.
        Ulempe: Får du brug for lægehjælp, hænger du selv på regningen, hvis du ikke har tegnet en forsikring.

Tag et ekstra plastik-betalingskort med.

mvh
        Claus

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account