This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LS

Hej Alle.

Jeg søger råd om planlægning af overnatning, når man rejser som backpacking?

Er det meste planlagt/bestilt hjemmefra, eller er det overskueligt nok at tage det dag til dag, dernede …

Anonym mbeltoft

det er langt nemmeste at tage det dag for dag.
    På den måde er du ikke tvungeet til at være et bestemt sted på et bestemt tidspunkt hvis du nu finder på at være spontan på rejsen.

DEt vil oftes også være dyrer at bestille over nettet da du ikke kan prutte om prisen eller finde et andet sted hvis du ikke er tilfreds. Og ligemeget hvor du kommer hen i asien på de almindelige backpack steder vil der være massere af mulighed for at overnatte.

En af de fede ting ved backpacking er netop ikke at have alt for meget planlagt hjemmefra så man kan har mulighed for at finde på noget andet undervejs end man havde tænbkt på hjemmefra. Det kan være svært hvis du allerede på forhånd har betalt for værelser på bestemte datoer forskellige steder

Jeg tager selv 2 måneder til asien fra 9.april og det eneste jeg reelt har bestilt hjemmefra er flybilletten derned (ikke engang hjemturen er bestilt). alt andet tager jeg som det kommer men ud fra en ide om hvad jeg gerne vil opleve

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account