This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej. Jeg har besluttet at rejse lidt væk fra den danske trykhed i 2½ måned inden jeg starter nyt job.( november) Jeg ved dog ikke hvor jeg vil hen endnu og har brug for lidt hjælp.
    Jeg vil gerne starte med at tage dykkersatificat og nyde livet, solen og havet en lille smule.
    Derefter vil jeg gerne finde et par dejlige byger som ikke er alt for store, men hvor man stadig kan bruge tid. Jeg er interesseret for kultur, smuk natur og ønsker at møde både lokale og andre backpackere. Jeg vil helst ikke rejse for meget rundt, da min erfaring er at man får et langt bedre indtryk af kulturen og menneskerne ved at blive det samme sted lidt længere tid. (men helst et dejligt sted)
    Jeg vil gerne nå og se lidt regnskov og en tjekke-tur ville ikke være i vejen. Til slut vil jeg gerne bruge et par uger ved vandet inden jeg igen drager til Dk.
    Håbr i kan hjælpe mig den perfecte destination i Asien.
    Jeg har ca. 15000-17000 kr. til turen.
    På forhånd tak, Josse

Anonym Anonym

Hej Josse,

hvis du er ude efter kun én destination vil min anbefaling klart være: Filippinerne! Det er et eventyrland ud over alle grænser med en helt utroligt imødekommende smilende befolkning overalt. Og det er det allerbedste klima derude fra november til maj.

Hvis du skal vælge én destination på filippinerne så besøg Boracay, se evt mere info på http://www.boracayhouse.com

Det er et dansk bygget hus med plads til 8 personer.

Mvh Anders

Husetrte

Anonym Anonym

Mit svar ville også være Malaysia eller Vietnam.
    Jeg synes Hanoi er den fedeste by i Asien og der kommer man ihvertfald tæt på befolkningen og der er gode trekkemuligheder i nærheden samt mulighed for at tage ned ad kysten for at bade og dykke.

Anonym Anonym

Malaysia kunne også være en mulighed: Lækre strande, øer, regnskov, spændende kultur…

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account