This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AngelicaSommer

Jeg er i fuld gang med at planlægge en lang rejse på ca 1 år til henholdsvis Australien, New Zealand og rundt omkring i Asien.
    Jeg er dog i tvivl om hvordan ruten skal planlægges.
    Planen indtil nu er at jeg vil arbejde i et par måneder i Australien og ellers være i New Zealand en måneds tid, resten af tiden vil jeg spendere rundt omkring i Asien af økonomiske årsager.

Spøgsmålet er så om jeg skal starte min rejse i Asien eller Australien. Hvad er smartest mht budget og hvad er nemmest?
    Erfaringer og råd modtages med kyshånd:-)

/Angelica

comeawaywithme

Jeg ville planlægge turen efter vejret, så du kommer til Australien og NZ om sommeren.

Mht. budget kommer du helt sikkert til at bruge meget mere I Aus. og NZ end i Asien. I Asien kan man leve for ca. 6000 pr md og måske 12.000 – 15.000 i Aus. og NZ. Så ved ikke om det gør at du måske synes det er smartest at starte med de dyre destinationer.

Synes ikke man kan sige det ene er nemmere end det andet. Det kommer jo bare an på hvordan du booker billetterne.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account