This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym madseventyr

Hejsa!

Jeg er pt. i gang med at planlægge en jordomrejse.

Jeg er derfor interesseret i at vide, om nogle af jer har erfaringer med de såkaldte pop-up telte?

Eventuelle erfaringer med telte generelt, modtages også meget gerne!

På forhånd mange tak.

-Mads

Anonym Anonym

Hvis du planlægger, at bruge dit telt meget, skal du fokusere på kvaliteten. Og når du vil bruge det i backpacker sammenhæng, skal du også være opmærksom på teltets vægt.

‘Festival telte’ er ikke gode nok til andet end det navnet indikerer.

Men kan det betale sig, at slæbe et telt med? Hvilke lande vil du rejse i?

Anonym madseventyr

Min plan er at blaffe jorden rundt – så hvor jeg ender fra dag til dag, kommer til at være mere eller mindre umuligt for mig at sige. Det er også derfor, at jeg vil have telt med – ellers ville det umiddelbart ikke være nødvendigt for mig. Jeg har tænkt mig primært at gøre brug af CouchSurfing – og når det glipper, så må mit telt frelse mig 🙂

Når jeg siger jorden rundt, betyder det, at jeg ikke er klar over hvilke lande jeg kommer til at rejse i, men jeg vil gerne, hvis muligt, når jorden rundt uden at bruge penge på transport – ikke fordi jeg er nærig, men fordi jeg synes det kunne være fedt at se, om det kan lade sig gøre, i troen på det bedste i vores medmennesker, rundt omkring i verden 🙂

Anonym trxne

Pop-up telte fylder ret meget, når det er pakket sammen og er møg-besværlige at pakke sammen igen (indtil man lige fanger “fidusen” – men det kan tage lang tid)

Jeg ville nok umiddelbart vælge et ganske almindeligt iglo-telt, de er rimelig nemme at slå op og fylder ingen ting pakket sammen.
    Ulempen ved det kan måske være vægten?

Men jeg ville i hvert fald aldrig tage et pop-up telt med på sådan en tur 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account