Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3502570
     speedo

      Vi smutter tre uger til Portugal. Vi har billet til og fra Lissabon…nogle forslag til steder der må ses og aktiviteter der må prøves?

      #3505154
       Anonym

        Hej…

        Hvis I hat tid skulle I helt sikkert tage en smut tur til Porto, det er alle pengene vaerd!
        Der ligget et laekkert hostel ved udloebet af Douro floden. Men det er dog lidt dyrt 15 euro pr. nat.
        Men hvis I vi lsove billigt tager i bare toget fra Porto til Braga, de koere hver time hver 6 morgen til 22 aften og koster 1.85 euro.
        i Braga koster hostelt vist nok 5 euro pr. nat.

        Men porto er en dejlig dejlig by, ogsaa har de jo porto vinen:)

        Hvis I er interresseret i religion saa tage et smut forbi Fatima 100 km nord for Lissabon, nemmeste at kommer der op med bus, men tog kan dog lad sig goere.
        Men bus er nemmeste og billigst!

        Saa se bare, at komme afsted!

        God tur.!!! Et laekkert land.

        Mvh.
        Rune

        #3680914
         Peter

          Der er mange gode ting at se i Portugal – seneste oplevelse for mig med Portugal var i Porto.

          Porto er hjembyen for Portvin og er en rigtig dejlig og behagelig by hvor der sagtens kan bruges et par dage.

          Det er lang tid siden jeg var i Lissabon, og har kun været der meget kort tid, men mit indtryk af byen er at det er en dejlig by med massere af muligheder for oplevelser. Der kan sagtens bruges nogle dage der.

          Jeg har selv tidligere taget fra Lissabon til Faro (der ligger nede ved Algarve kysten) og det var både nemt og bekvemt. Algarvekysten er fantastisk om sommeren der er skønt at være der og strandene er smukke og mindre fyldte end de f.eks. er i Spanien, så de er absolut et besøg værd.

           

          MVH
          Peter skriver også på http://eventyrsstyrelsen.dk

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account