This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym aske007

Hej,

Vi er nogle venner der overvejer at tage på kort interrail tur til sommer. Vi planlægger en 10 dages tur og vil besøge prag og budapest. Vil i anbefale at besøge østrig (wien) eller slovakiet (bratislava) på vej til budapest?

– og har i nogle forslag til oplevelser? – vi er drenge fra 20-25 år og er glad for adrenalin og lignende.

Vh 🙂

Anonym GlobeTrekker21

Hvis det er jeres første tur, så vil jeg vil ihvertfald gerne lige give jer et råd. Lad vær med at tage for mange lande!
    Jeg var afsted med en kammerat sidste sommer og vi havde også købt et “5 rejsedage ud af 10 dage”-interrail pas.

Det var super impulsivt så vi endte med at have været i Amsterdam, Paris, Genevé (1 nat på en bænk fordi vi dummede os), Caórle/Venedig og Prag 😛
    Så vi fik brugt knap og nap halvdelen af tiden på at rejse, det var sjovt..men også lidt stressende at skulle videre hele tiden. Når jeg tænker tilbage på det skulle vi have taget en 15-dages tur istedet.

Men hvis i ikke har mere end 10 dage, og kun har planlagt 2-3 lande som maksimum, så skulle det ikke være et problem 🙂

Prag er en rigtig flot by, der var dog lortevejr da vi var der..men man kunne fornemme hvordan der så ud med solskin hehe.
    Og så er deres sporvogns-system simpelthen så irreterende..det er VIRKELIG svært at finde et sted at købe billetter. Men ellers må man jo gå rundt 😉 OG, Maden er lort!.

De andre har jeg ikke været i, men er sikker på at de har nogle rigtig flotte landskaber! Skal også selv dertil på et tidspunkt, måske til sommer.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account