This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AnneWittorff

jeg arbejder for tiden på at rejse et smut til Kina og i den forbindelse vil jeg frygtelig gerne lære lidt kinesisk og fungere som praktikant i en kinesisk medievirksomhed i en kortere periode.
    Jeg har fundet en amerikansk hjemmeside som tilbyder dette (culturalembrace.com), men jeg er ikke meget for at kaste mig ud i det uden nogle troværdige krydsreferencer – det er frygteligt ærgeligt at komme til Kina og opdage at intet er som lovet..
    Så er der nogen, der enten har tidligere oplevelser med førnævnte hjemmeside eller som via anden organisation har været i praktik i Kina.
    Håber i kan hjælpe mig 🙂

Anonym Shu Lei Gen, GuangZhou

Du skal for din egen skyld, ha’ dit visum klar hjemmefra, samt arbejds sted paa plads, dit visum skal vaere et arbejdsvisum og gerne for 12 mnd. for din egen skyld.
    Hvis det overnaevnte firma er et selskab eller samarbejder med CNN, saa glem det !!
    Her i P.R. Kina har vi 2 Hong Kong kanaler, samt CCTV 7 der for det meste af tiden er engelsk sproget samt CCTV 9 der er eneste engelsk sproget nyheds kanal….
    Ellers held og lykke fra os i GZ..

Shu Lei Gen

Naa ja !! Jeg glemte at fortaelle dig at du kan ogsaa kigge paa : http://www.work-in-china.com.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account