This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym engelbrecht94

Hej

Er lige nu i Bangkok og overvejer at rejse ned til Koh Phangan til Full moon party og derefter tage til koh tao og tage et PADI dykkerkursus. Vi faar naturligvis massere tilbus hernede, men ville hoere jer hvad i synes om pris.
    Rejsen inkluderer:
    -Nattog fra Bangkok til oerne, og derefter faerge ud til oerne.
    -5 naetter paa koh phangan til fullmoon party
    -4 dages PADI dykkerkursus inkl overnatning paa koh tao

Prisen er i alt 2600 DKK per person

Lyder dette fair?

Anonym Jacob

Jeg har taget turen du snakkewr om 5-6 gange, og tog er den dårligste løsning. Ja du kan få sove kabine, men det opvejer ikke de store forsinkelser der tit er, samt den 8 timer lange vente tid du kan få på færgen i surat thani elller chumpon.

Tag en kombineret bus/ færgetur med http://www.lomprayah.com/
    Færgen venter på bussen hvis der skulle være forsinkelser. Busserne er af god kvilitet, og færgen er den hurtigste og bedste på ruten.

Billetter kan bestiles online, og i tager bussen fra khaosan road.

Prisen på jeres tilbud lyder dog ganske ok.

her er lidt priser på hvad det normalt koster.
    500 bht pr overnatning i standard fan room 700-1000 for aircon
    sammen med dykkerkursus, enten gratis eller 200-300 bht pr nat.

Dykker kursus 10000 bht

Der er en million dykkerskoler på Koh tao, her er det super vigtigt i får valgt en god skole.
    Vær dog opmærksom på at mange skoler har lukket i november fordi det er monsun sæson på øerne, så vejret er dårligt.

Anonym Tine

Jeg har ikke været på Koh Phangan eller taget dykkercertifikat i Thailand, men synes ikke at det lyder helt vildt dyrt. I kan sikkert gøre det en lille smule billigere selv, men jeg synes ikke at det lyder til at I bliver snydt, man betaler jo altid lidt ekstra gennem et rejsebureau 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account