This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KENNETHF

Hej alle,

Jeg planlægger en tur på ca. 1,5 måneds tid til rundrejse i sydamerika, hovedsageligt Brasilien. Rejser med rygsæk, og gerne under mere eller mindre primitive forhold. Regner med 1-2 ugers frivilligt arbejde, hvorefter jeg gerne vil ud og se lidt, muligvis indregnes ind indenrigs flyvning.

Ved godt det ikke giver det bedste billede, da jeg ikke præcist ved endnu, hvor/hvad jeg gerne vil opleve, men hvis der er nogen der kan komme med et “slag på tasken” ville jeg være glad 🙂

Kenneth

Anonym Claus

Brasilien er ikke noget billigt land, ca 35-45 USD/dag.

Bus koster ca 4 USD/time

Indenrigsflyvning kan du søge på voegol.com.br

mvh
    Claus

Anonym KENNETHF

Meget brugbart, så kan jeg gå i gang med at regne lidt!

Tak for svaret 🙂

Anonym KENNETHF

Jeg takker for endnu et godt input!

Anonym Boge14

Mht. til frivillig arbejde kunne du jo eventuel roofe de steder du kommer hen. Altså du arbejde et par timer et lokalt sted og tilgengæld for du kost og logi. Du kan blandt bruge hjemmesiden workaway.info Eller eventuelt gør brug af couchsurfing? Bare nogle forslag til at gøre det lidt billigere og samtidig være i direkte kontakt med lokal befolkningen. På den måde kan du jo se bort for alt for mange udgifter til overnatning og mad. 🙂

Peace

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account