This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Er der nogen der har en idé om de gennemsnitlige priser på overnatningsteder hvor der ikke nødvendigvis skal være aircondition, halvpension osv.? Det eneste krav er NO BEDBUGS….

…. I henholdsvis Thailand, Vietnam, Laos og Cambodia?

Er det mellem 20-50 kr pr nat.?

Anonym Pernille

Ja det passer meget godt, jeg syntes at man får mest for pengene i Vietnam, men det skyldes nok at mange af deres guesthouses er nyerer og ikke så overrendt endnu. Du kan sagtens få noget ordentligt uden bedbugs for mellem 30-50 kr. i alle landene….. Jeg har kun en gang boet et sted til 20 kr… og der var levende kryb i sengen…… det er jo aldrig en vinder!

Anonym Pernille

Ja det passer meget godt, jeg syntes at man får mest for pengene i Vietnam, men det skyldes nok at mange af deres guesthouses er nyerer og ikke så overrendt endnu. Du kan sagtens få noget ordentligt uden bedbugs for mellem 30-50 kr. i alle landene….. Jeg har kun en gang boet et sted til 20 kr… og der var levende kryb i sengen…… det er jo aldrig en vinder!

Xplosive_shalai

Ok, det lyder godt 🙂

Så er priserne stort set de samme som i Malaysia…

Min veninde og to af hendes venner boede på et bacpackersted på Langkawi for 40. tilsammen pr. nat… Ekstremt billigt!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account