Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3509907 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anonym

Er der nogen der har en idé om de gennemsnitlige priser på overnatningsteder hvor der ikke nødvendigvis skal være aircondition, halvpension osv.? Det eneste krav er NO BEDBUGS….

…. I henholdsvis Thailand, Vietnam, Laos og Cambodia?

Er det mellem 20-50 kr pr nat.?

Pernille

Ja det passer meget godt, jeg syntes at man får mest for pengene i Vietnam, men det skyldes nok at mange af deres guesthouses er nyerer og ikke så overrendt endnu. Du kan sagtens få noget ordentligt uden bedbugs for mellem 30-50 kr. i alle landene….. Jeg har kun en gang boet et sted til 20 kr… og der var levende kryb i sengen…… det er jo aldrig en vinder!

Pernille

Ja det passer meget godt, jeg syntes at man får mest for pengene i Vietnam, men det skyldes nok at mange af deres guesthouses er nyerer og ikke så overrendt endnu. Du kan sagtens få noget ordentligt uden bedbugs for mellem 30-50 kr. i alle landene….. Jeg har kun en gang boet et sted til 20 kr… og der var levende kryb i sengen…… det er jo aldrig en vinder!

Xplosive_shalai

Ok, det lyder godt 🙂

Så er priserne stort set de samme som i Malaysia…

Min veninde og to af hendes venner boede på et bacpackersted på Langkawi for 40. tilsammen pr. nat… Ekstremt billigt!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account