This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jesper Jensen

Det er meget billigt at tage til Australien i øjeblikket – Billetter kan fås helt nede omkring kr. 6.500. Rejser du fra London kan de fås til cirka 4.500.

Anonym none

Hey alle i friske mennesker 🙂

Er sådan halvt ved at planlægge en rejse sammen med en veninde.

Vi har snakket om tre steder vi helt sikkert skal hen; Miami Beach, Australien og New Zealand. Flere forslag er meget velkomne 🙂
    Tidsrammen er 1 – 1½ måned.

Jeg har omkring 30.000 ,- til rådighed ind til videre, og sparer stadig sammen. Hvor meget vil i tipse på at man skal af med, for at opleve noget fedt? Selve bostedet behøver ikke være noget særligt, da vi jo skal ud at opleve en masse 😀

På forhånd tak
    – KC 🙂

Anonym Pultz

Jeg brugte også en måned i NZ og en 5 uger i AU, vil også sige at 3 steder på så kort tid er for meget, jeg kunne sagtens have brugt mere tid begge steder!
    Jeg brugte ca. 10.000 i NZ inkl. Stray pas, hvilket er fantastisk! 😀

Anonym louise

For 1½ måned ville jeg tage til New Zealand. Jeg har været måde i NZ og Australien. Hvis man vil til AUS, vil jeg anbefale noget længere tid.
    I NZ kan du nå RIGTIG meget på 1½ måned. Jeg var der ca 1 måned og nåede rigtig meget på både nord og sydøen og kunne sagtens have brugt et par uger mere.
    De har flere super gode bussystemer. Fx Stray eller Kiwi Experience som begge er med guider og som begge er Hop-on-and-off system. Ellers er der Intercity, som er uden guider.
    Du kan sagtens klare dig for 30.000 i NZ 1½ måned, inkl flybilletter.

Hvis je var jer, ville jeg ikke tage 3 steder hen på så kort en periode. Jeg ville vælge ét sted og så virkelig få set så meget af det sted som muligt.

Go fornøjelse med planlægningen.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account