This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Stephan H

Hej.

Vi er 2 der skal til Malaysia og Borneo til Maj, og ville i den forbindelse høre om nogen af jer har været der for nyligt og måske give et billede af ca. priser for ture til bl.a. Mount Kinibalu, Kinabatangan River, Turtle islands, mulu grotterne og hvor meget overnatninger på Perhentian Islands koster??

Er der ellers noget særligt i vil anbefale at se når vi skal derover, turen vil være ca. 1 måned.

På forhånd tak for Hælpen.
    Stephan og Line

Anonym DeeJ

Hej.

Min kæreste og jeg har lige booket Mount Kinabalu og en “wild life” tour med turtle island, orangutang center, jungle tur og grotter, gennem et selskab der hedder http://www.amazing-borneo.com. Det er langt billigere på den måde, og turene indeholder det samme, hvis ikke mere end dem fra f.eks. JYSK.

Håber I kan bruge det 🙂

zaggisanja

hej hej…

min kæreste og jeg var der for to år siden…

kender ikke priser på det du taler om – dog var vi på Perhentian islands… Priserne svinger helt vildt meget, men mener vi gav ca 200 kr for 2 personer i en meget primitiv løsning… en bungalow uden wc, aircon eller el.

mvh. sanja

Anonym sanja

jeg ved ikke om det er muligt med noget på pæle i vandet – men vores hytte lå med udsigt ud over en smuk bugt med farverige fisk, og klart vand. så vildt smukt… rundt om gik veraner på næsten 1 meter rundt – masser af dem!!! – der var kun 12 hytter der hvor vi var. og man kunne så trekke på egen hånd til nærmeste anden bugt – ca 2 km derfra. så meget fredeligt… i den anden bugt var der et par enkelte butikker/steder man kunne købe håndklæder og sodavand… ellers ikke en masse. i vores egen bugt kunne man bestille lidt mad oppe i hovedhytten hvor familien drev det lille sted fra…
    ja de 200 var pr nat for 2 personer… måske var det lidt mindre… men ca deromkring…

Anonym Stephan H

Det lyder virkelig skønt, vi skal helt sikkert derhen, kan slet ikke vente.
    Hvor på Perhentian boede i?? Altså hvilken del og strand.

Anonym Stephan H

Tak for svarene. DeeJ, lyder som et fornuftigt sted i har købt jeres ture. Har i givet de priser der står på hjemmesiden, eller fået lidt rabat??

zaggisanja – er de 200kr pr. nat. Er det muligt at sove i hytter der ligger på pæle i vandet??

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account