This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym moroda

Hej

Mind mand og jeg skal til sydamerika og kunne godt tænke os at lære lidt spansk inden da.
    Vi har ikke kunnet finde hjælp her hvor vi bor, og vil derfor høre om der er nogen der kender private spansk undervisere i Sønderjylland?

Vi skal ikke kunne det helt vilde spansk – bare tale og forstå lidt til rejsebehov…

På forhånd tak;0)

Rikke

Anonym peringe

Best og billigst:Shortcut to spanish av Marcus Santamaria
    søkes i google

Mvh P I

Anonym Anonym

Hi
    Hi!

Jeg er en Spansklærer og jeg bor i Vallensbæk, Dk. Jeg har mange år erfarring at undervise Spansk i london og Malaga, Spanien. Jeg underviser voksne og børn. Hvis du har brug hjælp til eksamen, til at tale når du rejser, til spansk gramatik, kultur, mundlig spansk….
    Jeg underviser i SKYPE

Skype pris er 100 kr. per time og 170 Kr. per time for 2 personer.

Pris er time,- 130 Kr.

Klippekort 10 timer,- 1.150 kr.

Pris for 2 personer per time,. 200 kr.

Hvis du er interesserrede, er du velkommen til at send mig en mail: laumarti80@yahoo.es eller ring til mig 31 37 96 16

M.V.H

Laura

Anonym Malte

Hej,

Jeg tilbyder også privatundervisning i spansk, enten face-to-face eller online med kamera (du behøver ikke selv have et kamera).

Se http://www.privatundervisning.blogspot.com.

Jeg kan hjælpe med de samme ting, som Laura nævner i sit svar ovenfor, bl.a eksamensforberedelse, grammatike øvelser, udtale, osv.

Jeg taget sprogeksamen DELE (Diploma for Spanish as a Foreign Language) på højeste niveau på et spansk universitet.

Pris: 150 per time – og der kan tages hensyn til særlige forhold.

Venlig hilsen,
    Malte

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account