This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Shelbaya

Hejsa,

Jeg overvejer stærkt at rejse med projektabroad til Peru hvor jeg skal undervise i fodbold. Men jeg ville høre om der er nogle som kender til denne organisation, da den er pænt dyr i forhold det i de andre organisationer som jeg har kigget på. Men der er bare ikke nogle af de andre organisationer som har sport på programmet.

Erfaringer med project abroad og forslag til andre organisationer.

Tak på forhånd

Mvh

Jimmi

Anonym Pia09

Hej Jimmi.

Jeg ved ikke præcis hvad du søger, men Adventure Heart har et fedt program til Peru, hvor du for det første for en fed oplevelse rundt i Peru med en masse grænseoverskrinde oplevelser og dernæst kan kombinere turen med frivilligt arbejde på en skole eller børnehjem.
    De forventer ikke at du ligefrem lærer børnene at klare en afgangseksamen, men at hvis du kunne lære dem bl.a. at spille fordbold ville de elske det. Det er ihvertfald en fed kombination når man rejser til Peru og så er det super givende på alle måder! Skriv endelig hvis der er nogle spørgsmål… Jeg håber at du får den fedeste tur – Peru er fantastisk!

Anonym Jimmi

Hejsa,

Tak for dit forslag. Det jeg leder efter er frivilligt arbejde men ikke gruppe rejser. Det skulle helst være inde for fodbold. Var også inde og kigge på Adventure Heart. Prisen er faktisk lidt dyrere end project abroad.

Er lidt bange for at det bliver for meget ballade og for lidt seriøst, hvis man tager afsted i en kæmpe gruppe.
    Forestiller mig sådan en turist bus også afsted???

Anonym Pia09

Det er altid mindre grupper man rejser i og det er meget seriøst, altså det er ikke en bus med stop ved turistattraktioner.. Bestemt ikke. Det fede ved denne form for rejse er at du kommer helt tæt på befolkningen via guiderne og så kommer du til at se hele landet, lære kulturen at kende inden man starter frivilligt arbejde med al respekt for befolkningen. Jeg ved at det er lidt dyre, men det er det hele værd…

Anonym Guest

Hej. Nu ved jeg ikke om du er taget afsted, men jeg går også og overvejer at rejse med projects abroad pga. muligheden for internships. Jeg har arbejdet som frivillig i Ghana (med ICYE) og de fleste andre frivillige var med projects abroad. Vi var med til nogle af deres arrangementer.
    Det gode ved denne organisation er, at der virkelig er styr på tingene. De havde god kontakt til de frivillige og holdt hver uge hyggeaftner – og hver måned en stor fest.
    Ellers er der ICYE som jeg rejste med. Det er en del billigere og der er rigtig mange muligheder for at sammensætte et ophold præcist efter dit eget hovede!

Anonym Anonym

Jeg er i peru nu. Men det kan klart anbefales at rejse med projektabroad

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account