This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Annh

Hej…

Jeg overvejer at rejse til sydamerica med projects abroad for på den måde at kombinere rejsen med frivilligt arbejde, og for ikke at rejse helt alene…´er der nogle der har erfaringerne med at rejse med projects abroad??? Var det godt?

Anonym Anonym

Jeg kender ikke projektet, men vil anbefale dig at kigge på http://www.adventuredk.dk
    Dem rejste jeg med i sommer (Honduras og Bay Islands i Mellemamerika) – de har også mange andre destinationer… det var en super fed oplevelse 🙂
    Vi var 18 unge i min rejsegruppe.

Anonym Caroline Amalie

Hej!
    Jeg har været på Jamaica med Projects Abroad, og personligt synes jeg, det er en rigtig god organisationen at rejse med. Projects Abroad ligger stor vægt på de frivilliges sikkerhed, og man har god kontakt med de lokalt ansatte under opholdet.
    Jeg mødte frivillige fra mange forskellige lande, og der var altid nogen at tage på ture med i weekenderne. Vi var mellem 10 og 25 frivillige ad gangen, fordelt rundt på forskellige projekter i byen – ca. 2-3 stk. pr. arbejdsplads. Tror dog antallet af frivillige afhænger meget af destinationen og projektet.
    Der er en regel om, at pr. 3 mdr. man arbejder, så har man lov til at holde ferie i ca. to af ugerne (kan ikke huske de præcise tal, men det ligger deromkring). Derfor rejser mange frivillige også rundt sammen enten under eller efter opholdet.
    Vh. Caroline

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account